نتیجه تصویری برای aricle*.gifمقاله مدل برنامه‌ریزی آرمانی تولید محصولات در کارخانه تولید مواد اولیه  الیاف مصنوعی (دی ام تی)

سازمان­ ها جهت پیشرفت و بقاء نیازمند تصمیم­ گیری بهینه برای منابع و امکانات خود می­ باشند.باتوجه به آرمان­ های موجود و در راستای اهداف سازمان، اینکه با چه ترکیب و میزانی مقدار بهینه­ ی تولید مشخص شود از مهمترین دغدغه­ های مدیران سازمان­ها در سال­های اخیر گردیده است. لذا می­توان از مدل برنامه­ ریزی آرمانی برای حل مسائل با اهداف چندگانه و گاه متضاد استفاده نمود.

ادامه مطلب...


نتیجه تصویری برای aricle*.gif

مقاله تولید دی اکتیل ترفتالات (DOTP) به جای دی‏ اکتیل فتالات (DOP) در ایران با استفاده از معیارهای هزینه ای

برای اولین بار در کشور مقاله‏ای تحت عنوان" تولید دی اکتیل ترفتالات (DOTP) به جای دی‏ اکتیل فتالات (DOP) در ایران با استفاده از معیارهای هزینه ای" توسط  کارشناس تحقیق و توسعه واحد بازاریابی و فروش، مهندس میلاد شکرالهی در مجله بین المللی IJAMAE  به چاپ رسید.

ادامه مطلب...


نتیجه تصویری برای aricle*.gif

پروژه طراحی و ساخت سطح سنج تانک ذخیره پارازایلین LT-1001/1

در هر کارخانه تولیدی یکی از اجزای مهم تصمیم گیری مدیریتی، آگاهی از میزان دقیق مواد اولیه وارد شده ومصرف شده می باشد در این خصوص دستگاههای اندازه گیری مرتبط و دقیق نقش عمده ای در محاسبات و کاهش خطای اندازه گیری دارند.
ادامه مطلب...


نتیجه تصویری برای aricle*.gif

مشخصات DOTP

معرفی محصول  DOTP) Dioctyl Terephthalate )

     دی‏ اکتیل ‏ترفتالات یکی از نرم ‏کننده ‏های پرکاربرد در صنایع PVC و دوستدار محیط ‏زیست می‏ باشد که برای اولین ‏بار در مقیاس صنعتی به دست متخصصین توانمند شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی در کشور تولید گردید. این محصول با توجه به مطابقت با استانداردهای اروپا در سال 1394 نیز برای اولین بار صادر گردیده شد که این موضوع موفقیت بزرگی برای صنعت پتروشیمی کشور می‏باشد.
ادامه مطلب...


نتیجه تصویری برای aricle*.gif

معرفی DMT

دی ‏متیل ‏ترفتالات یک ترکیب آلی با فرمول C6H4(CO2CH3)2 می باشد که از واکنش پارازایلین و متانول تولید می‏شود و در حالت جامد سفید رنگ می‏باشد.
ادامه مطلب...

 

TOP